Otázka na blogery: Taky vám blbne automatické nastavování článků? Mně se nechtějí zveřejňvat...

Mou knihu si můžete pořídit ZDE

Zbavuji se některých věcí: knihy, učebnice, oblečení, šperky... Pokud byste měli zájem: ZDE

Vrátila jsem se z dovolené z Francie. Projela jsem spoustu měst, čeká vás seriál o Francii, začne vycházet na začátku září.
Snad se mi i podaří nahrát fotky z mého studijního roku ve Francii!

Máte jakýkoliv dotaz, kritiku, pochvalu? SMĚŘUJTE NA: all-is-magic@seznam.cz Podmínky dotazů ZDE. - Pokud svůj dotaz položíte do komentářů, může se stát, že jej přehlédnu!!
Chcete přiložit ruku k dílu? - zde

Cestovatelská horečka

29. května 2012 v 10:07 | Adri |  Cestování
Úvod
Mezi moje zážitky patří i cestování, proto rozdělávám projekt na blogu, který považuji za velmi přínosný - můj seznam cest a poznatky a dojmy z nich. Měli byste o mně vědět, že hodně cestuju. Vždy, když někam jedeme (i když je to malý výlet) si o tom místě něco zjistím a občas udělám i fotodokumentaci. Tady je seřazený seznam podle kontinentů a států, které jsem měla tu čest navštívit. Je tam uvedený i rok, kdy jsem tam byla a taky kolikrát. Ze začátku hned nečekejte, že každý druhý den přibude kompletně nový stát. Ale věřte, že po určité době budou všechny plně zaplněny! A vzhledem k tomu, že hodně cestujeme, může se seznam i měnit. - Takže se nedivte :)
Za těch třináct let jsem toho stihla pěkně požehnaně. Sama se divím, když jsem si to teď hezky přehledně sepsala.
První cesta do zahraničí bylo nejspíše Polsko nebo Slovensko, protože bydlím 3km od polských hranic a 20km od slovenských. V obou státech mám svoje kořeny (jedni prarodiče jsou Slováci, druzí Poláci). U nás doma se mluví právě tak, jakou máme náladu. Polsky, Česky, Slovenky, Anglicky i Německy (jenom táta s bráchou) a Francouzsky (jenom já a máma). - Perfektně se tak učí cizí jazyky. Musíte mluvit, mluvit a mluvit!!
První delší cesty jsem se účastnila jako dvouletá a to do Chorvatska, kde jsme jezdili pravidelně každý rok až do mých šesti. Pak jsem tam jela ještě jednou, ale o tom se dozvíte víc v článku o Chorvatsku :)
Jsem vášnivý potápěč už od 11 (s přístrojem myslím - tak brzo jsem to zkoušela už proto, že jsem plavala od dvou do dvanácti každý čtvrtek a pondělí v plaveckém oddílu. mám super styl, ráda se v bazénech a moři předvádím jak mi to jde :D a taky jsem jednou vydržela minutu a 26 vteřin pod vodou!) Poprvé jsem si přístroje vyzkoušela na Maltě, tam jsem dokonce proplouvala mezi jeskyněmi. Na Maledivách na lodi plné potápěčů mě všichni chválili, hotový profesionál :D
Na potápěčské zkoušky jsem se učila pilně a taky jsem je zvládla. Navíc mi to dalo pár informací do fyziky a chemie, to si budu lenošit, jak to budeme probírat!!
Můj první let letadlem byl do Egypta. Když jsme letěli tam, bylo vše OK, ale zpátky se mamce udělalo nevolně a mě taky...
Ale od té doby jsem nikdy už nemusela používat papírový pytlíček a doufám, že už ho do budoucna používat nebudu :D
Zrodil se i nápad Cestování po ČR, ale toho už je moc hodně :) No, uvidíme...
Zpětné rozpomínání zážitků označuju za úžasné - všechny ty domácí videa, fotky... Ale je to minulost, takže se do ní nenechávám moc vtáhnout, abych mohla plánovat další cesty a projekty :)

Vzhůru za dobrodružstvím!

Chorvatsko 7x 2000 - 2005 a 2008
Itálie 3x 2010 a 2012 + Sicílie 2017
Kypr 2015
Německo - většinou jenom používám letiště Frankfurt nad Mohanem a přespávám poblíž
Polsko - nespočetně 1998-2012 (současnost)
San Marino 1x 2012
Slovensko - nespočetně 1998-2012 (současnost)
Turecko 1x 2006
Vatikán 1x 2010

1 člověk ohodnotil tento článek.