Mou knihu si můžete pořídit ZDE

Zbavuji se některých věcí: knihy, učebnice, oblečení, šperky... Pokud byste měli zájem: ZDE

Máte jakýkoliv dotaz, kritiku, pochvalu? SMĚŘUJTE NA: all-is-magic@seznam.cz Podmínky dotazů ZDE. - Pokud svůj dotaz položíte do komentářů, může se stát, že jej přehlédnu!!
Chcete přiložit ruku k dílu? - zde

1.Část deníku z Mexika

6. září 2012 v 11:42 | Adri |  Mexiko
Deník je rozdělený přiměřeně na dny podle délky textu. Někdy budou dva dny, tři, někde jenom jeden.

17.8 Konečně máme všechno sbaleno - na poslední chvíli. Je půl jedenácté večer a vyjíždíme už ve tři hodiny ráno. Jedeme co nejčasněji, protože letiště ve Stuttgardu je hoodně daleko...
Miluju letiště, hlavně toulání po obchůdcích a pozorování ostatních lidí. Taky jsou výborné místa na seznamování. Mimochodem - dnes mi dorazila kniha Svět za oponou od Alue s věnováním :) Nejraději bych ji začala číst už teď, ale musím si ji nechat na cestu. I pod mám plný nových písniček, převážně od ŠkWorů, které jsem objevila na Rockové Ostravě. Celkem 200 písniček, to by mohlo stačit. Zabavit by mě měly taktéž slovníky španělštiny, protože rodiče spoléhají na mě :D

Hasta luego! (zatím)

18.8 Je šest hodin ráno a já jsem (kupodivu) plná energie. Asi je to tím, jak jsem natěšená. Zjistila jsem, že jsem doma nechala pouzdro, tak budu psát mamčinou propiskou. Ještě, že mám tak skvěle vybavenou mámu.

Právě čekáme na nejdelší let v Paříži ve směru Paris-Ciudad de México. Je už deset večer a pomalu padám únavou, ale musím vydržet do letadla. Na pařížském letišti je pěkně draho. Hlavně značkové věci. Přišla jsem na to, že jediné co mě dokáže udržet ještě vzhůru je převádění z eura na české koruny. Tady máte malinký výčet:

kabelka Prada 82 000 Kč
nejdražší alkohol 365 000 Kč (!!!) (to si snad ani nemůžete vypít :D)
nejdražší hodinky 132 000 Kč

A budu počítat dál. Argh! Nejraději bych s letištní haly utekla do mého oblíbeného města. Jediná útěcha je to, že jsem z letadla letmo zahlédla Eiffelovu věž a Vítězný oblouk (teda si myslím, že byl :D)a koupili jsme si Camembert. Velká touha mě popadla, když mě uvítal nápis Paris Disneyland. I když jsem zcestovalá, ještě jsem žádný nenavštívila..

19.8 Tak a teď nevím, s jakým časem mám počítat! :D Tak asi v místním - pět hodin ráno. V ČR je přesně poledne. Aklimatizovala jsem se na místní čas rychle - chce se mi ještě spát :) Letěli jsme 12 hodin, ale vůbec mi to tak dlouho nepřišlo, protože jsem celou dobu prospala. Byl to starší model Air México, s velkým místem na nohy, nechutným jídlem a bez televizek. Na místním letišti je docela zima, objednala jsem si horkou čokoládu a procházím obchůdky.

Konečně jsme dorazili do Cancúnu. A konečně vytoužené teploučko!!! Před sebou máme poslední cestu a to do Playa del Carmen.

Hotel je obrovský. Je tu 7 restaurací: asijská, středomořská, brazilská, steak house, mexická, mezinárodní a francouzská. Do té francouzské ale nemůžu - pouze dospělí. Taky tu mají dospěláci bazén, lázně a posilovnu (na tu si dělali zálusk rodiče, ale nakonec v ní nebyli ani jednou). Dělala jsem jako nic, když jsem viděla, jaký nepořádek tam dělají dospělí Američané. Pardon, ale já v pěti letech se chovala slušněji...
Tenhle all-inclusive je prostě all! Velký výběr alkoholických i nealkoholických nápojů, včetně různých drinků a fresh džusů. Přepila jsem se tady fresh-džusy a mojitem (samozřejmě nealkoholickým). Každé ráno na probuzení a ochlazení jsem popíjela frapuccino (ledovou kávu) a k obědu si objednávala tradiční mexické pití - Jamajku. To je ledový čaj z ibišku. Nejdřív jsem vyzkoušela Horchatu (rýžovou vodu s mlékem a příchutí vanilky), ale ta mi moc k chuti nebyla.
Na večeři jsme si zašli do asijské. Jídlo bylo výborné, jenom nevím, jestli je moc asijské, podávat lososa s majonézou.

1 člověk ohodnotil tento článek.