Mou knihu si můžete pořídit ZDE

Zbavuji se některých věcí: knihy, učebnice, oblečení, šperky... Pokud byste měli zájem: ZDE

Máte jakýkoliv dotaz, kritiku, pochvalu? SMĚŘUJTE NA: all-is-magic@seznam.cz Podmínky dotazů ZDE. - Pokud svůj dotaz položíte do komentářů, může se stát, že jej přehlédnu!!
Chcete přiložit ruku k dílu? - zde

Malta

6. května 2013 v 11:33 | Adri
Na Ostrov Malta jsem přijelela 11.8 2010 a odjela z něj 20.8 2010. V téhle době jsem si psala deník, takže vzpomínky zůstaly uchovány a já nemusím hloubit v paměti, co se to kdy vlastně stalo. Upozorním snad jen na to, že v té době jsem byla ještě horší spisovatelka než teď a i když jsem tam zběžně věty prohlédla a poupravila je, pořád to není to pravé ořechové. (Ten úvod jsem si nemohla odpustit :D)

Vrátila jsem se právě z Malty. Brácha tu měl zas nějákou párty, takže po celém baráku je strašný svinčík. Sousedi říkali, že tu byl celý týden, a při tom říkal, že tu bude jen na víkend.
Můj pokoj se taky nevyhl demolici: Skřín skoro rozpadlá, dva plákáty jsou roztrhnuté (mají štěstí, že se nestalo nic mým obrázkům, peřiny na posteli jsou všechny vytáhnuté smotané do jakésy pyramidy. V obýváku udělal něco s televizí, kytky jsou nezalité (moje kaktusy to úspěšně přežívají, 3x huráá všem kaktusům), brambůrky jsou všude po zemi...
No a teď už k Maltě

11.8 Cesta na maltu
Ráno jsem byla probuzena stylem padej z té postele je pozdě! Bylo ale kolem páté a já měla už všechno dávno nachystané předem... Až na brýle. Ty jsem nechala doma. V autě byla nuda jako mamut (pozn. autorky - tak tohle je vážě super přirovnání :D) Tak jsem si četla, ale bylo mi blbě,
pak to přešlo, pak jsem zase četla, bylo mi blbě, potom se to zlepšilo... a pořád dokolečka. Dopdlo to tak, že jsem přečetla 5 časopisů a 90 stran knihy. Přijeli jsme do Frankfurtu (jeli jsme 8 a půl hodiny!!) a auto jsme nechali v hotelu. Na letišti zase mamutí nuda, protože jsme čekali tři hodiny na letadlo. Tak jsem se jako obvykle motala kolem parfémů. Vyzkoušela jsem snad všechny ženské parfémy. Ty nejlepší jsem si uchovala vzorkami (nakonec se ale jejich vůně pomíchala a smrdí to fakt hnusně xD Asi jenom 100 vzorků mi plnilo kapsy. Potom mě táta zasvěcoval do potápění - na Maltě jsem se poprvé potápěla s přístrojem. Běhala jsem po letišti (nazvala jsem to maratonský frankfustý letištní běh - letiště je to vážně obrovské). V letadle jsem si (jak jinak) četla.
Rodiče spali hlubokým spánkem. Chvíli jsem se koukala na kouzelníky, co byly v televizkách. Pak jsem si řekla o sluchátka.

V naší cestovce byla taková malá roztomilá holka.
Pak přišel náš řidič a tu holku pohladil xD (ten řidič měl tři zuby které se ještě k tomu kývaly, ty holku lituju)
Přijeli do hotelu. Připadalo mi to stejné jako Egypt. Hotel byl ve stylu zámku :).. Měli jsme nejluxusnější hotel na Maltě, takže jsem se pořád cítila jako důležitá :D Pokoj O.K ale moje postel...Jestli to vůbec je postel. Nesnáším, když si myslí, že každé dítě měří méně než 150cm a váží 30 kilo :D Naneštěstí je ale náš hotel docela daleko od moře...
Postel mi připadala jako trampolína a na ní matrace. Rychle jsem vyhodila věci z batohu, protože bylo už kolem půlnoci a já byla strašně unavená.

12.8
Ráno jsem se vzbudila kolem půl deváté. Mamka vyšilovala že nestihnem se v klidu nasnídat...
Hlavně že snídaně byly až do 11. Snídaně byla v přerkásném sále, opět jsem si připadala jako obytovaná na zámku. Po snídani jsme se šli projít v městě, kde byl hotel. Vůbec jsme se v té spleti uliček nevyznali. Nakonec jsme ale dorazili nějak k hotelu. Na zastávce jsem našla velký plakát, že tu bude mít 14. 8 koncert Akon... (pozn. autorky - v té době jsem se nedívala po památkách, ale po koncertech :D, v té době mi bylo jedenáct)
Pak svačinka a k bazénu. Byla jsem skoro pořád ve vodě :)
Večeře byla bezvadná. Skládala se z pěti chodů. Nemuseli jsme se ani zvedat, všechno vám přinesli až pod nos.
Po večeři přijel do hotelu Zet. Můj instruktor potápění a průvodve po Maltě a Gozo (to je ostrov vedle Malty) Dala jsem si speciální nealko drink a povídali o potápění. Zet je Polák ale rozumím mu, protože jsem zvyklá z domova mluvit tak trochu směsicí češtiny a polštiny. Bohužel on mi nerozumí, takže táta fungoval jako překladač.

13.8
Zašli jsme na snídani a pak jsme nasedli autobus do Vallety. Byla to pěkná rachotina :D Tak jsme se dostali k fontáně, která je před branami města :) V restauraci jsem si tam dala maltécky chleba. Skoro jsem si vylámala všechny zuby. Nedoporučuju :D
Pak jsme jeli zpátky. A co nevidím - luxusní autobus! Pak jsme šli na večeři, ale nevěděli jsme kam. Hlavně že všude kolem visely plakáty, že je vyjmečně u bazénu :D Večeře byla jak úžasná jako předtím.

14.8
Dneska má koncert Akon...Ale stejně tam nepůjdu tak co :D
Před hotelem čekal Zet. Jeli jsme jeho autem. Dojeli jsem na první pláž. No... pláž xD
Byl tam beton a do vody se lezlo žebříkem. Táta se s Zetem potápěli a my z mamkou jsme plavaly nad nima. Pak jsme jeli na další pláž. Byla kamínková.
Mimochodem tam jsou úžasné skalní útvary, takové brány, někteří tomu říkají okna. Plavat pod tím byl nezapomenutelný zážitek! :)

Pískových pláží tu je jen pár a navíc je tam hlava na hlavě. Připravovala jsem se tam na potápění (konečně!).
Navléct na sebe ten neoprén dalo zabrat. Zet mi dál pár rad co k čemu slouží atd..Potápění bylo super!!! Bylo super normálně dýchat pod vodou!!! Ze začátku to byl strašný nezvyk a byla jsem v sedmém nebi, cítla jsem se jako na jiné planetě. Dýchala jsem pod vodou! Nebyla jsem omezená svými plícemi! Juchů!
Zet mě musel chytat za ruku, abych nešla do velkých hloubek. Nejhlouběji jsem byla v pěti a půl metrech.. Mám z toho super obrázky, protože táta má vodotěsný foták :) Potom mini přestváka a zase potápět. Druhý ponor byl taky super.Zet vzal svůj oktopus (že má víc automatik na dýchání) a toho šly z toho bublinky, když to obrátil! :) Dával to lidem pod zadek a všichni se lekli Jedna holka dokonce zaječela :D Naštěstí si nás nikdo nevšmil, protože jsme byli dese metrů pod hladinou. Muhehe! :D Miluju potápění!
Zde máte možnost vidět moji první fotku pod vodou s automatickou v puse... Muhaha!

15.8
Dneska nás čeká výlet na Gozo. Jeli jsme na trajekt Zetovým autem. Jel asi půl hodiny.
Blbla jsem tam s s fotákem a fotila všechno, co se dalo. Jeli jsme k jezeru, do kterého se vlévá moře. Na pláži bylo hodně psů.. Zet se s tátou se zase potápěli. Pak zase do auta a na pláž. Tam bylo zase hodně ježků, takže jsem si dávala bacha. V autě jsme objeli celé Gozo - je opravdu malé. Zpátky na hotel a teď s námi na pokoji je Zet a domlouváme se na dalších výletech.
Jo a dneska jsme viděli Popeye Village - to je takové filmové městečko. Natáčelo se tam hodně filmů. Tuším, že táta říkal, že se tam natáčel jeden díl Jamese Bonda - ale nejsem si jistá, takže pokud o tom městu ví někdo víc, může doplnit info :)
Tady ta slavná vesnička:

16.8
Hned po snídani jsme šli okupovat pláž. Moře bylo studené a navíc po 10ti sekundách mě žáhla medúza =( Bolelo to strašně. Vypadalo to, jako když se hodně popálíte od kopřiv a modřna dohromady. Celé mi to napuchlo a strašně to svědilo a štípalo (pozn. autorky: jde to vidět i teď, po třech letech! Naštěstí ale už to není takové strašné :)) Chodila jsem potom jen do bazénu. Přišli jsme na pokoj a nebyl uklizený, tak táta tu uklizečku seřval. Přišli jsme tam totiž až ve čtyři hodiny odpoledne a ještě pořád nebylo uklizeno... Hrajem kostky (vzácně vyrovnaný stav )Večeře a pak jsme blbli. Mám novou podprsenku a tam je nálepka Teen Bra... A táta si ji nalepil na čelo :D Nakonec skončila na jeho pyžamu.

17.8
Snídaně a pak zas na pláž... Jo a povím vám příhody z písničkou Bilionar (od Bruno Marse a Travise McCoye) První den jsme zapnuli Televizi a tam to hrálo. Táta nadával na toho rapera, že to všechno kazí. A nechtěl mi věřit, že to je ten Travic McCoy, protože má na sobě řetízek MB, jako Mars Bruno :D Pokaždé, kdy jsme zapnuli televizi, tak tam ta písnička hrála. MTv nebo VH1, to je jedno. Pořád tam je :D Dneska jsme počítali, kolikrát tu písničku uslyšíme... 16x a to jsme nebyli celý den u televize! :D
Mají dobré značky na autech třeba : Cat, Dog, Dad, Wow, Lol (a potom následuje číslo). Byly tu vedle sebe auta Pat a Mat :) Rodiče mě na pláži přinuili jít na chvíli do moře... Brr, byla jsem ráda, že jenom na chvíli, ta medúza ještě pořád bolí (jako odškodné jsem dostala banánový koktejl :D) Právě tu hraje Bilionar takže normální takže normální pohoda :D Na večeři jsem jedla mečouna! Byl dobrý :)

18.8
Ou probudila jsem se :/ Bolelo mě za krkem.. Blbě jsem asi spala. Nemohla jsem dát hlavu do prava. Rovnala jsem si ji před zrcadlem, ať nevypadám jako ochrnutá :D Po snídaní na pláž. V bazénu se to trochu zlepšilo. Přečetla jsem už tu knížku... Dneska tu byl britský malíř. Povídal něco o teplých a studených barvách a o dálce. Něco, že studené barvy mají být v dálce a teplé blízko... No jo, moje angličtina :D
Každý tam dostal šampanské :) Dokonce i já. Asi vypadám opravdu dospěle... Pak naše poslední večeře :/

19.8
Pápá Malto dnes odjíždíme! Krk už je v pořádku... Na snídani jsem byla nějáka mimo a všiml si toho hlavní manažer a řekl, že mu mám prý zítra zavolat a že mi přinese snídani do postele xD Nevím, jak to udělá, když budu tu dobu ve Frankfurtu.
Tak a letíme. Tu knížku čtu už podruhé. Je to o kouzelnících, jmenuje se Physikus, knihu třetí ze série Příběhy Septimuse Heapa. Úžasné, doporučuji!!!
Jak jsem přistáli, tak jsme deset minut jeli letadlem (jo vážně jeli :D)po letišti, než jsme dojeli k našemu terminálu.
Pak taxíkem do hotelu... Tam jsme zjistili, že máme píchnuté gumy na autě. Sranda.

20.8
Ráno jsem vstala a táta šel pro snídani a koupit kompresor.
Pak jsme jeli pneumatiky napustit. A tak jsme to dělali každých 100 kilometrů.

Galerie zde

1 člověk ohodnotil tento článek.