Mou knihu si můžete pořídit ZDE

Zbavuji se některých věcí: knihy, učebnice, oblečení, šperky... Pokud byste měli zájem: ZDE

Vrátila jsem se z dovolené z Francie. Projela jsem spoustu měst, čeká vás seriál o Francii, začne vycházet na začátku září.
Snad se mi i podaří nahrát fotky z mého studijního roku ve Francii!

Máte jakýkoliv dotaz, kritiku, pochvalu? SMĚŘUJTE NA: all-is-magic@seznam.cz Podmínky dotazů ZDE. - Pokud svůj dotaz položíte do komentářů, může se stát, že jej přehlédnu!!
Chcete přiložit ruku k dílu? - zde

Malta

18. srpna 2015 v 11:22 | Adri
Podařilo se mi zachránit staré zápisky z Malty, kde mi je 11 (psal se rok 2010)... Takže zápisky tomu jasně odpovídají :D Občas vyprávění o něco doplním a upravím, aby se to dalo číst.

11. 8 Cesta na maltu
Ráno jsem byla probuzena stylem padej z té postele! No... a bylo tak něják kolem páté. Dobalila jsem si poslední věci. A tak něják jsem zapoměla na brýle. V autě byla nuda jak mamut...
Protože mi mamka nedvovolila vzít Mp4. Prej že to ztratím... Tak jsem si četla, bylo mi blbě, pak to přešlo, pak zase četla a furt dokolečka. Dopadlo to tak že jsem přečetla 8 časopisů a 90 stran z knihy. Přijeli jsme do Frankfurtu (jeli jsme 8 a půl hodiny!!) a auto jsme nechali v hotelu. Na letišti zas nuda protože jsme čekali tři hodiny... Tak jsem dojedla zbytky jídla a hodinku se motala kolem parfémů, vyzkoušela jsem snad všechny a teď mám 100 vzorku v kapse.
Potom mi táta povidal o potápění. Pak jsem běhala po letišti (pěkný maratonský běh nebo letitě ve frankfurtu je fakt mega). V letadle jsem si (jak jinak) zase četla.
Mamka i táta spaly hlubokým spánkem asi po 10 minutách letu. Pak jsem se koukala na kouzelníky co dávaly v televizkách a řekla jsem si o sluchátka.

Přistání celkem v pohodě. V naší cestovce byla taková malá roztomilá holka. Pak přišel náš řidič a tu holku pohladil (ten řidič měl tři zuby které se ještě k tomu kívaly, chudák holka :D)
Přijeli jsme do hotelu. Připadalo mi to stejné jako Egypt. Měli jsme nejluxusnější hotel na Maltě! Pokoj O.K ale moje postel... Jestli to vůbec je postel (nejspíš mi zase šoupli přistýlku)
Mně to připadalo jako trampolína a na tom matrace. A taky mi byla malá.
Rychle jsem vyhodila věci z batohu protože bylo kolem půlnoci.

12. 8
Ráno jsem se vzbudila kolem půl deváté. Mamka vyšilovala že nestihnem se v klidu nasnídat... Hlavně že snídaně byly až do 11. Snídaně byla v hezuu sále. Po snídani jsme se šli projít v městě, kde byl hotel. Vůbec jsme se v té spleti uliček nevyznali. Nakonec jsme dorazili na hotel (nevím ani jak).
A našla jsem že tu bude mít 14. koncert Akon! Chci tam! Pak svačinka a k bazénu. Byla jsem skoro furt ve vodě ale nikdo tam nemluvil česky, tak jsem to vzdala. Pak na večeři...
Bylo tam asi 5 chodů! Nemuseli jsme se ani zvedat, všechno vám přivezli před nos! A pak přidel do hotelu Zet - můj instruktor potápění a náš průvodce po Maltě a Gozo (menší ostrov vedle Malty). Dala jsem si specijální nealko drink a povídali o potápění. Mimochodem instruktor je Polák, takže mi nerozumí, ale já jemu ano. Výhoda, když člověk bydlí u hranic...

13.8
Zašli jsme na snídani (jsou tam švédské stoly) a pak na autobus do Vallety. Byla to pěkná rachotina! Tak jsme se dostali k fontáně, která je před branami města a je opravdu nádherná. V restauraci jsem si dala maltézský chleba... Skoro jsem si vylámala všechny zuby.
Pak jsme jeli zpátky a co nevidím: úplně luxusní autobusem! Pak na večeři - a nevěděli jsme kde je. Hlavně že všude visely plakáty, že je výjmečně u bazénu. Večeře byla v luxusním stylu jako předtím, ale polovia jídel mi nějak nesedla... Jsem prostě vybíravá.

14.8
Dneska má koncert Akon! Ale stejně tam nepůjdu tak co...
Před hotelem nás ráno čekal Zet. Jeli jsme jeho autem. Dojeli jsem na první pláž. No... pláž. Byl tam beton a do vody se lezlo žebříkem. Táta se z Zetem se potápěli a my z mamkou jsme plavaly nad nimi.
Pak jsme jeli na další pláž - byla kamínková. Pískových pláží tu je jen pár a navíc je tam hlava na hlavě. Připravovala jsem se na potápění - konečně!!
Navlíct na sebe ten neoprén dalo zabrat. Zet mi dál pár rad, co k čemu je, co dělat apod. Potápění bylo super! Bylo super normálně dýchat pod vodou! Zet mě musel chytat za ruku abych nešla do velkých hloubek. Nejhlouběji jsem byla v pěti a půl metrech. Nic moc, ale pro mě to bylo jako v padesátce. Pak mini odpočinek a zase potápět! Druhý ponor taky super. Prolétali jsme se skálami... Pak Zet vzal svou automatiku a z toho šly bublinky jak to obrátil! (O, zázrak, chápete! Kdybych tak věděla, co dokážu pod vodou dneska :D) Tak to dával lidem pod zadek všichni se lekli :D Jdna holka dokonce zaječela. Pak zpátky na hotel...

15. 8
Dneska výlet na Gozo. Zase do Zetova auta... Jeli jsme na trajekt půl hodiny a tak jsem blbla s fotákem. Jeli jsme na první pláž. Zase kamínková! Bylo to vlastně jezero. do kterého se vlévá moře. A bylo tam hodně psů. Zet se s tátou zase potápěli.
Pak do auta a na další pláž - mini pláž a bylo tam hodně ježků, takže jsem si dávala bacha. K pláži jsme museli skákat po velkých kamenech. V autě jsme objeli celé Gozo, protože je opravdu malé.

16. 8
Snídaně a pak na místní pláž, kde se jede dodávkou z hotelu. Pláž byla celkem dobrá. Moře bylo studené a navíc po 10 sekundách ve vodě mě žáhla medúza =( Bolelo to strašně. Vypadalo jako když se hodně popálíte od kopřiv a modřna dohromady (a ten flek jsem tam měla tak tři roky, než zmizel úplně).
Tak jsem raději chodila jen do bazénu.
Mám novou podprsenku, kde jsem omylem nechala nálepku Teen Bra a táta si to přilepil na košili a začal tancovat (ten moment, kdy se rodiče opijou a je s nimi konečně sranda :D)

17. 8
Snídaně a pak zas na pláž... Jo a povím vám příhody z písničkou Billionar od Bruno Marse.
První den jsme zapnuli TV a tam to hrálo. Táta nadával na toho rapera, že kazí celou písničku... pokaždé, když jsme zapnuli TV, tak tám hrála - a nezáleželo, jaký to je kanál.
A mají tady dobré značky na autech třeba: Cat, Dog, Dad, Wow, Lol, nebo byly vedle byly vedle sebe auta Pat a Mat.

18.8
Ou probudila jsem se... Bolelo mě za krkem ale šíleně! Blbě jsem asi usnula. Nemohla jsem dát hlavu doprava. Tak jsem se rovnala před zrcadlem, ale stejně ji mám trochu nakřivo :D
Po snídaní na pláž. V bazénu se to zlepšilo. A přečetla jsem už knížku! Pak návštěva obchodu pro Mars jako bolestné. Dneska v hotelu byl to nějáký britský malíř a dával různě rady ohledně malby a přitom maloval... Mluvil něco o teplých a studených barvách, moc jsem mu nerozuměla. A každý na té přednášce dostal šampanské, dokonce i já.

19.8
Pápá Malto! Krk už je v pořádku... Na snídani jsem byla strašně ospalá a všiml si toho hlavní manažer a řekl, že mu mám prý zítra zavolat, a že mi přinese snídani do postele! Nevím, jak to udělá když budu ve Frankfurtu :D
Pak sbalit věci a na recepci ze odhlásit...
V letadle jsem knihu začala číst podruhé, protože se vážně nudím. Jmenuje se Physikus - Příběhy Septimuse Heapa.
Pak taxíkem z letiště do hotelu. Tam jsme zjistili že máme píchnuté gumy... Jupí.

20.8
Táta ráno koupil kompresor a něco ke snídani. Pak jsme jeli pneumatiky napustit. A tak jsme to dělali každých 100 kilometrů. Když jsme dojeli do Brna zastavili jsme se v pneuservisu a tam nám řekli, že máme něco v tom kole rozbité.... Autům vážně nerozumím, jsem ráda, že poznám volant od řadící páky :D

Doma nás čekalo "příjemné" překvápko... Brácha měl zas nějákou párty... Sousedi říkali, že tu byl celý týden a při tom říkal že tu bude jen na víkend... No a můj pokoj vypadal takhle: skřín skoro rozpadlá, dva plákáty roztrhnuté, na posteli asi tři peřiny smotané do jakési pyramidy...
A taky něco udělal z televizí - prostě nejde. Nezalité kytky, brambůrky všude... Tak jdu pucovat.Popeye village - místo, kde se natáčelo hodně filmů (například jeden díl Jamese Bonda). Je opravdu nádherná a malebná...

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.