Otázka na blogery: Taky vám blbne automatické nastavování článků? Mně se nechtějí zveřejňvat...

Mou knihu si můžete pořídit ZDE

Zbavuji se některých věcí: knihy, učebnice, oblečení, šperky... Pokud byste měli zájem: ZDE

Vrátila jsem se z dovolené z Francie. Projela jsem spoustu měst, čeká vás seriál o Francii, začne vycházet na začátku září.
Snad se mi i podaří nahrát fotky z mého studijního roku ve Francii!

Máte jakýkoliv dotaz, kritiku, pochvalu? SMĚŘUJTE NA: all-is-magic@seznam.cz Podmínky dotazů ZDE. - Pokud svůj dotaz položíte do komentářů, může se stát, že jej přehlédnu!!
Chcete přiložit ruku k dílu? - zde

Astrální cestování

Vstup do astrální dimenze skrz sen

9. května 2014 v 11:44 | Adri
Do astrální dimenze, tajuplného světa, kde je vše možné, se můžete dostat i prostřednictvím snu, když si uvědomíte, že sníte. - Toho lze docílit mnoha způsoby.
Nejprve je důležité se naučit pamatovat všechny své sny a zapisovat si je, abychom se se sny naučili pracovat. Začněte s detaily, které vystavíte do celků. Poté si začnete pamatovat stále víc a víc snů. Zapsané sny si můžete i roztřídit podle prostředí, o němž se vám zdálo, či o době - sny se totiž propojují a vážou na sebe. Optimální počet snů je pět až deset. Pokud se v noci zbudíte dříve, třeba jen proto, abyste si zašli na záchod, zapište si sny také, lépe se pamatují a mohli byste je i zapomenout vlivem nočního výletu.

Přímé techniky k astrálnímu cestování pro pokročilé

7. května 2014 v 11:22 | Adri
Jak jsem již napověděla, existují také techniky přímé, jak dosáhnout astrálního cestování (uvědomění sebe sama ve snu a následné potloukání se "snovým" světem, aneb astrální dimenzí - viz rubrika astrální cestování). Přímé techniky znamenají, že se do astrálního světa dostanete bez předchozího spánku.
Stejně se ale doporučuje techniky provádět maximálně hodinu a půl před nebo po usnutí, protože - jak dobře víme - astrální cestování je spojeno se spánkem a jeho stavy vědomí.

Nepřímé techniky pro astrální cestování

6. května 2014 v 11:55 | Adri
Tyto techniky se hodí pro úplné začátečníky s astrálním cestováním. Nepřímé se jim říká proto, že před vstupem do fáze (astrální dimenze) spíte, a tak je vstup jednodušší. Z toho jasně vyplývá, že přímé techniky jsou určeny pro zkušené a nepředchází jim spánek.

Prohloubení reality

4. května 2014 v 11:22 | Adri
Cviky pro prohloubení reality v astrální dimenzi vedou k tomu, abychom zůstali co nejdéle mimo tělo ve snové krajině. Jakmile si totiž ve snu uvědomíme, že sníme, často nás to hned hodí do těla. S těmito prohlubovacími technikami bychom proto měli začít bezprostředně potom, co si sami sebe uvědomíme. Provádět bychom je měli ihned i po vstupu do astrálního světa prostřednictvím přímých i nepřímých technik a měli bychom je provádět co nejčastěji v pravidelných intervalech. Astrální cestování totiž bývá většinou chvilkovou záležitostí, stejně tak jako sen: dělá to přibližně tři minuty.
Tyto techniky reality, upevnění a stabilizace, pomáhají také proti tomu, abychom během astrálního putování neusnuli a nesklouzli do snu, nad nímž již nemáme kontrolu.
Pamatujte také na to, že čím je AC hlubší a stabilnější, tím snadněji se provádí různé kousky, které v "realitě" možné nejsou, například létání.

Trénujte si paměť!

24. června 2013 v 11:44 | Adri
Nemám na mysli to, že byste si měli zahrát pexeso, nebo podobné pamatovací hry (i když by to nebylo na škodu :)), ale že si máte dát pozor na pamatování svých zážitků v astrální dimenzi. Tyto vzpomínky rychle mizí, protože jste je zažili v jiné dimenzi a vaše paměť není schopná informace podobného typu uchovat a navíc se jedná o zážitek z oblasti nadpřirozena, který obvykle rychle mizí z paměti díky Systému. Kdybyste se dozvěděli, že se vám právě podařilo konečně astrální cestování, ale skoro nic si z něj nepamatujete, určitě byste nebyli potěšeni :)
Můžete se to naučit při zapisování si svých snů, snažte se je zapamatovat! Mě to také nejdříve nešlo, psala jsem pouze útržky. Dnes jsem schopná popsat běžně i čtyři stránky o jednom snu. Pořiďte si na tyto potřeby klidně speciální diář, investice se vyplatí :) Taková věcička vám i pomůže při zjišťování významu a poselství snů, mnohdy vám odkryje i vaše nitro.
Hned po probuzení/astrálním cestování si začněte co nejrychleji vzpomínat. Můžete si například na zeď dát malou nálepku, na které bude napsáno například "Vzpomínej!". Čím dřív si začnete vzpomínat, tím líp. Nejdříve rychle přejeďte onen zážitek ve vaší paměti, rychle si ho rozdělte do fází. Poté popadněte diář a tužku a piště věci podrobněji. Nebojte se škrtat, pište však pomalu a čitelně :) Usilovně přemýšlejte nad každým detailem, je to sice obtížné, ale ta dřina za to stojí.

Meditace podporují astrální cestování

16. června 2013 v 11:33 | Adri
Praktikovat meditaci je nejlepší způsob, jak trénovat vaši pozornost. Studie provedené Jayne L. Gackenbachem, významným LD výzkumníkem, ukazují přímou souvislost mezi meditací a lucidním sněním. Meditující mnohem častěji řídí sen podle sebe, v porovnání s lidmi, kteří meditaci neprovádí. Jak meditující, tak lucidně snící mají schopnost "zachytit se ve zkušenosti, a jsou si vědomi svých myšlenek a vnitřních pocitů" (Dreamtime, Dreamwork, str. 244-45) Může to být díky důrazu, který kladou na rozvoj pozornosti. Jejím trénováním dokážete být více přítomní, což je dovednost, která zásadně rozšiřuje vaši schopnost lucidně snít. Navíc mají meditující a lucidně snící lepší schopnost pamatovat si své sny, a jsou obvykle "field independent - nezávislí na pozadí (což znamená, že dokáží najít rychleji např. cestu z lesa, než osoby, které jsou "field dependent - závislí na pozadí", protože nejsou tak ovlivnitelní lidmi a objekty ve svém okolí.) Další studie uskutečněné týmem Alexandera Boyle a ukázaly, že meditující i lucidně snící mají "mají méně stresotvorných osobnostních charakteristik", než jejich nemeditující kolegové. Pokud mohou být jak meditace, tak LD přínosem pro vaše bdělé vědomí, představte si, co dokážete praktikováním obou technik.

Jak si zlepšit snovou paměť?

12. června 2013 v 11:22 | Adri
Tento článek nevím, kam zařadit, hodí se do více rubrik. Nakonec jsem ho zařadila do Astrálního cestování, protože za snění také někdy astrálně cestujeme.
Zde je seznam jednoduchých rad:
1. Probouzejte se bez pohybu. Při probuzení hned neotvírejte oči. Klidně a tiše ležte.
2. Probouzejte se pomalu. Nechte doznít svůj sen. Nezačněte okamžitě přemýšlet o tom, co důležitého vás dnes čeká. Zabraňte tomu, aby byla vaše mysl zaplavena každodenními starostmi, jinak vzpomínky na sen začnou blednout nebo úplně zmizí. Vaše mysl by měla být zaměřena na to, co se vám právě zdálo.

Další přímé techniky

10. června 2013 v 11:55 | Adri
V tomto článku chci upozornit na rozličné techniky vystupování z fyzického těla během přímých technik, což znamená, že astrální cestování započne bez předchozího spánku. Přímé techniky jsou určeny pro zkušené astrální cestovatele, začátečníci by měli začínat s nepřímými technikami probíhajícími ihned po spánku.

Nejdříve se se seznámíme s technikou, která je nejvíce využívaná a pro začátečníky nejvíce vhodná, protože vyžaduje nejméně imaginačních schopností.

ŠŇŮRA
Klíčovou součástí této techniky je neviditelná, imaginární šňůra visící z vašeho stropu. Tato šňůra bude využita k vytvoření dynamického tlaku v jednom bodě vašeho astrálního těla za účelem jeho oddělení od těla fyzického.
Šňůrová technika je podobná jiným pasivnějším metodám jako pronikávání ven nebo vizualizace sebe samého naproti sobě, ale bezprostřednější a z tohoto důvodu efektivnější.

Lucidní snění aneb zbavte se nočních můr

31. května 2013 v 11:22 | Adri
Abyste měli průzračné sny tj. abyste astrálně cestovali, musíte si naprogramovat spoušť, která vám umožní uvědomit si, že sníte, a tak nad vším získat kontrolu - učinit to průzračným, od toho název průzračné sny.

Věřte tomu nebo ne, ale i podle některých předních vědců je lucidní snění skutečně možné. Americký neurochirurg John Allan Hobson (*1933) předpokládá, že člověk si může své snění uvědomit díky dorzolaterální prefrontální kůře mozkové (je nejblíže boční straně mozku nejdéle od čela). Ta je deaktivována během spánkové fáze REM (rychlé pohyby očí), kdy se nám zdají ty nejbarevnější sny. Během druhé fáze nonREM, kdy spíše myslíme, než sníme, je však tato kůra aktivní. Existuje mnoho případů, kdy se lidé trpící nočními můrami se naučili rozpoznat, kdy spí a díky tomu změnit svůj sen v něco konstruktivního.

Hladiny vědomí a psychowalkman

10. dubna 2013 v 11:11 | Adri
Činnost mozku probíhá na principu výměny elektřiny. Všechny mozkové buňky spolu komunikují pomocí elektrických výbojů, které neustále proudí mozkem. Rychlost elektrické aktivity mozku (frekvence), se dělí do čtyř skupin, hladin vědomí. Jednotlivé hladiny vědomí mají různou frekvenci a každá odpovídá nějakému duševnímu i tělesnému stavu. Obecně lze říci, že čím vyšší je frekvence, tím vyšší je celková aktivita organismu. Někdy se nazývají i mozkové vlnové délky.

Hladina Beta (14 a více Hz)
Je charakterizována menším či větším napětím, je stavem vědomého soustředění se na vnější svět, schopnost reagovat a být připravený. V hladině beta se nacházíme převážnou část dne a jejích nejvyšších hodnot (nad 30Hz - tzv. superbeta) dosahujeme při vysokém duševním výkonu nebo při vypjatých stresových situacích. Hladina beta představuje pro organismus vysoký výdaj energie. Vyznačuje se rychle opakujícími mozkovými vlnami. Objevují se v ospalé bdělosti až po důkladně soustředěnou činnost.
 
 

Reklama

"Přijmout absolutní zodpovědnost za svůj život, tedy za vše, co se k mém životě objeví, znamená uznat, že vše kolem mne je mým vlastním výtvorem."

"Neexistuje osud, který člověka ovládne, ať udělá cokoliv. Osud je moc, která člověka ovládne, když neudělá nic."