Mou knihu si můžete pořídit ZDE

Zbavuji se některých věcí: knihy, učebnice, oblečení, šperky... Pokud byste měli zájem: ZDE

Vrátila jsem se z dovolené z Francie. Projela jsem spoustu měst, čeká vás seriál o Francii, začne vycházet na začátku září.
Snad se mi i podaří nahrát fotky z mého studijního roku ve Francii!

Máte jakýkoliv dotaz, kritiku, pochvalu? SMĚŘUJTE NA: all-is-magic@seznam.cz Podmínky dotazů ZDE. - Pokud svůj dotaz položíte do komentářů, může se stát, že jej přehlédnu!!
Chcete přiložit ruku k dílu? - zde

Tour de France

Tour de France (6. část)

20. září 2017 v 18:17 | Adri
Heh, vypadá to, že celý tento měsíc zasvětím Francii :D Ale nebojte, brzy se objeví i jiné články.

Jak jsem už psala v minulém díle, navštívíme spolu Nice. V Nice jsme ale přesně vzato nestrávili spoustu času, jelikož jsem se potápěla s taťkou poblíž Nice a zbytek zájezdu byl na pláži poblíž místa, odkud jsme my lodí vyplouvali na místo ponoru, což bylo nějakých 15km od centra Nice.

Tour de France (5. část)

16. září 2017 v 16:01 | Adri
A pokračujeme bez zastavevní! Už pátý díl. Blížíme se pomalu ke konci, ale nezoufejte, ještě je toho hodně před námi!

V minulém dílu jsme se porozhlédli po překrásné Provence, kde ještě zůstaneme: ráno jsme zahájili návštěvou králšera Sénanque ve vesničce Gordes, která je nejfotografovanější vesničkou v Provence, protože má všechno, co je pro Provence typické: kamenné domy, levandule a kopce.

Stejně jako ostatní cisterciácké kláštery byl postaven v odlehlých nehostinných končinách, aby řeholníky nic neodvádělo od jejich poslání. Základní požadavky sv. Benedikta, tedy život v prostotě, se odráží i v architektuře cisterciáckých klášterů: jsou přesně a účelně rozvržené, aby prakticky odpovídali průběhu dne od svítání do do západu slunce, ale i střídání ročních období.

Tour de France (4. část)

12. září 2017 v 11:55 | Adri
Přesouváme se z pobřeží Atlantiku do vnitrozemí, do celkem neznámého kraje Auvergne s důležitým městem Clermond Ferrand. Předem říkám, že jsme si město moc neprošli, jenom tak lehce kolem místa, kde jsme byli ubytovaní, takže slavnou baziliku jsme nenavštívili, zato jsme kolem ní projížděli autem a taky na ni měli úžasný výhled ze sopky. A z plno dalších kopců, na které jsme stoupali, jelikož Auvergne je dost kopcovitý kraj :)

Tour de France (3. část)

8. září 2017 v 13:00 | Adri
A máme další pokračování prázdninové Tour de France!

Jak už jsem psala, cestou z Nantes na jih do Bordeaux jsme si nemohli ujít jeden pozoruhodný ostrov a město, z něhož vede most na něj.

Tour de France (2. část)

4. září 2017 v 12:04 | Adri
A pokračujeme v naší cestě po Francii!

Z Rennes jsme se vydali do Nantes a cestou jsme navštívili dvě zajímavá místa: Carnac a Vannes.

Tour de France (1. část)

1. září 2017 v 11:25 | Adri
Po dlouhých přípravách a plánování jsme konečně vyjeli na menší "tour de France". Program jsem sestavovala já. Byl velice nabitý, ale i tak jsem z původních náčrtů hodně seškrtávala a vybírala jenom TOP. A myslím, že se mi to povedlo :)

Jela jsem v sestavení: mí rodiče (z toho táta jako skvělý řidič odšoféroval celých 6000km), můj malý brácha (na 4 roky zvládl to dlouhé trmácení autem a dlouhé procházky skvěle), moje kamarádka a já, jako navigátor, průvodce a překladatel. Bylo to hodně vyčerpávající, každý den jsme padali do postele, ale plní zážitků a ráno jsme se brzo probouzeli připraveni na nová dobrodružství a zážitky.

Reklama
"Přijmout absolutní zodpovědnost za svůj život, tedy za vše, co se k mém životě objeví, znamená uznat, že vše kolem mne je mým vlastním výtvorem."

"Neexistuje osud, který člověka ovládne, ať udělá cokoliv. Osud je moc, která člověka ovládne, když neudělá nic."