Otázka na blogery: Taky vám blbne automatické nastavování článků? Mně se nechtějí zveřejňvat...

Mou knihu si můžete pořídit ZDE

Zbavuji se některých věcí: knihy, učebnice, oblečení, šperky... Pokud byste měli zájem: ZDE

Vrátila jsem se z dovolené z Francie. Projela jsem spoustu měst, čeká vás seriál o Francii, začne vycházet na začátku září.
Snad se mi i podaří nahrát fotky z mého studijního roku ve Francii!

Máte jakýkoliv dotaz, kritiku, pochvalu? SMĚŘUJTE NA: all-is-magic@seznam.cz Podmínky dotazů ZDE. - Pokud svůj dotaz položíte do komentářů, může se stát, že jej přehlédnu!!
Chcete přiložit ruku k dílu? - zde

Zdraví

Chůzí k delšímu životu a vyváženému zdraví!

Neděle v 8:29 | Adri
Dnešním článkem bych vás chtěla motivovat vás k tomu, abyste začali více chodit a méně "se vozit". Ta přibližovadla, kde k vyvinutí pohybu musíte použít vlastní sílu, se nepočítají. A ani těch pár kroků do garáže v případě, že cestu k určenému cíli můžete stejně tak dobře vykonat pěšky, na kole nebo alespoň kombinací chůze a MHD!

O tom, že chůze je prospěšná, snad nikdo nepochybuje, a její vliv na kardiovaskulární systém a prodloužení života jsem již zmiňovala mnohokrát.

Obecně se uvádí, že pro pozitivní účinky tohoto základního pohybu vám postačí 30 minut denní aktivity rozdělené na třikrát deset minut. Uvedených 10 minut se ukázalo jako minimum k tomu, aby naše tělo nastartovalo procesy spojené s aerobním pohybem (viz níže). Druhou doporučovanou variantou je pak 150 minut týdně, opět minimálně po 10 minutách souvislé chůze. Chůze je oproti běhu menší zátěží, hlavně pak pro netrénované. Chcete-li zapojit do chůze celé tělo, vřele doporučuji zamyslet se nad zapůjčením nebo koupí "nordic walking" holí! A 30 minut ostřejší chůze vás dostane na půli cesty k doporučeným 10.000 krokům denně. Zbytek byste pak bez problémů měli zvládnout plněním běžných denních aktivit.

10 + 2 nutričních nedostatků způsobujících depresi

27. září 2017 v 15:11 | Adri
Divíte se někdy, kam se poděla vaše dobrá nálada?
Pokud se váš optimistický pohled na život vytratil, pak byste měli vědět, že kromě psychologických důvodů hraje výživa klíčovou roli při udržování vaší nálady. Existuje několik nutričních nedostatků, které mohou vést k pocitům deprese.
V každém případě, kdy pochybujete o důvodech horší nálady či přímo deprese, zvažte návštěvu u svého lékaře a zeptejte se, zda vám náhodou některá z níže uvedených živin nechybí. Pokud váš lékař nechce zvažovat možné důsledky nutričních nedostatků, pak byste ho měli rychle vyměnit. Faktem zůstává, že v takovém případě vám nemůže napsat léky, které pro něj znamenají další zdroj příjmu...
Korekce nedostatečně výživné stravy a přidání správných potravinových doplňků by mělo pro každého lékaře prvním krokem k nápravě. Splnění všech vašich nutričních potřeb je nejlevnější, nejméně invazivní, nejbezpečnější a nejúčinnější způsob, jak obnovit rovnováhu těla.

Zde je seznam 10 živin k otestování:

Pojednání o zdraví a nemoci

26. srpna 2017 v 11:41 | Adri
S každou nemocí se nám tělo pokouší připomenout, aby jsme se měli více rádi a dali si povolení žít tak, jak si sami vybereme a zasloužíme. Někdy musíme opustit určité věci jednoduše proto, že jsou příliš škodlivé nebo bolestivé. Zdá se, že náš organismus má ohromnou regenerační schopnost a nekonečnou trpělivost s naší lhostejností k vlastnímu zdraví. Naše tělo i duše vždy vědí, co dělat, aby se uzdravily. Jedinou věc, kterou potřebujeme, abychom dokázali sami sebe přivést k rovnováze a zdraví je naše srdce, otevřené pro všechno, co je pro nás růstové, a odhodlané rozloučit se s věcmi, které nejsou přínosné pro naše bytí.

Proč je důležité cvičit přiměřeně

6. srpna 2017 v 12:53 | Adri
Když přijde na nevhodnou frekvenci fyzické aktivity, tak v zásadě přicházím do styku se dvěma opačnými extrémy.
Prvním jsou lidé, kteří jsou "svátečními cvičenci". Jednou za dva týdny si dají do těla na kole, na squashi, aerobicu apod. a obvykle mají ještě dva dny potom problém sejít ze schodů. Zbytek toho času se hýbou jen minimálně a cvičit častěji jim brání buď vnímaný nedostatek času, obecná lenost anebo právě ta nepříjemná bolest po cvičení.
Druhou skupinou jsou extrémisté, kteří uvažují stylem: "Čím více, tím lépe". Každý jeden den uběhnou 10 km anebo jsou schopni 3 dny po sobě v posilovně procvičovat s téměř maximální zátěží ty samé svaly. Diví se, že ačkoli tvrdě cvičí, tak zlepšení nepřichází, a pokud ano, tak jen malé. Toto se bohužel snaží řešit ještě častějšími a tvrdšími tréningy a zdravotní problémy na sebe obvykle nenechají dlouho čekat.

Cvičením své tělo poškozujeme a vyčerpáváme, teprve při odpočinku dochází ke zlepšení a nárůstu výkonnosti.

Zázvor - potravina do každé lékárničky

31. července 2017 v 12:31 | Adri
Perník nebo zázvorové pivo s jejich charakteristickou chutí určitě všichni znáte. Zázvor, který je za ní odpovědný, však není jen pouhé koření, nýbrž také po tisíce let užívaný lék. Pojďme se nyní podívat na jeho zdraví prospěšné účinky.

Zázvor pochází historicky z oblasti jihovýchodní Asie, Indie a Číny a už od nejstarších dob byl těmito civilizacemi společně s Řeckem a Římem považován a ctěn zároveň jako koření i jako lék. Do Říma se dostal poprvé právě importem z Číny a v 16. století už do Evropy proudil v množství 2 tisíce tun ročně.

Křivda je jed

27. července 2017 v 7:07 | Adri
Co je lepší? Klidná mysl a zdravé tělo, nebo celoživotní vzpomínání na utržené křivdy a chození po doktorech? To první, samozřejmě. Zkuste však zapomenout na špatné lidi, na které jste v životě narazili. Ego začne dupat nohama a ječet: "Co děláš!?! Nebudeme už mít žádný důvod se litovat!!" Pojďme mu společně povědět, jak pocity křivdy ničí náš život.

Jablečný ocet

24. července 2017 v 19:29 | Adri
Jablečný ocet je právem označován za zázračný elixír mládí, zdraví a štíhlosti. Jablečný ocet se vyrábí z čerstvých rozdrcených jablek, která se pak nechávají kvasit v dřevěných kádích. Po dokončení procesu kvašení se obsah přecedí a vzniká tak hustá hnědá tekutina.Zachovává si všechny enzymy, vitamíny, minerály a prospěšné látky, které obsahují čerstvá jablka a navíc vyniká dalšími léčivými vlastnostmi. Má antibakteriální, antimykotické účinky. Působí jako přírodní antibiotikum, které ničí patogenní bakterie a viry v těle. Napomáhá dobrému trávení a podporuje štěpení tuků. To z něj činí skvělý doplněk při hubnutí a cestě ke štíhlé linii. Při pravidelném užívání také dochází k posílení imunity organismu.

Co prozrazuje náš obličej o stavu vnitřních orgánů

19. července 2017 v 20:20 | Adri
Orientální diagnostikové dokáží určit stav organismu podle našich dlaní, plosek nohou, uší, očí, způsobu řeči, pohybů, písma či dokonce z našeho charakteru a povahy.
Dle barvy pleti, pupínků, otoků, kožních nepravidelností a asymetrií v různých oblastech obličeje pozná zkušený pozorovatel, v jakém stavu se nacházejí jednotlivé orgány v těle.

Vyčistěte tělo od toxinů

30. června 2017 v 16:07 | Adri
Trápí vás únava, bolesti hlavy, otoky, afty či špatná nálada? Vaše tělo bojuje s toxiny. Můžete mu pomoci krátkou očistou, na kterou využijete bylinky a další přísady.

Tipy na posílení nehtů

17. června 2017 v 22:10 | Adri
Pěstěné půvabné nehty nejsou jen jedním ze znaků krásy, ale i zdraví. A neplatí to jen pro ženy, ale i pro muže. K tomu, aby měly nehty zdravý vzhled, nám pomohou i byliny.

Změny barvy, struktury a tvaru nehtů mohou signalizovat skrytou nemoc. Upozorňují na náš zdravotní stav a nedostatek některých důležitých látek v těle. Pro tvorbu silných a zdravých nehtů musíme tělu dodávat vitamíny skupiny B, C, E, dále vápník, křemík a další minerály. A také esenciální kyseliny.
 
 

Reklama

"Přijmout absolutní zodpovědnost za svůj život, tedy za vše, co se k mém životě objeví, znamená uznat, že vše kolem mne je mým vlastním výtvorem."

"Neexistuje osud, který člověka ovládne, ať udělá cokoliv. Osud je moc, která člověka ovládne, když neudělá nic."